בס"ד
פרסום דרושים חינם
פרסום מודעות דרושים נעשה היום בעיקר באתרי האינטרנט המוכרים. העיתונים ושאר כלי התקשורת כבר מזמן מפגרים מאחור בפופולאריות הפרסום. האינטרנט זמין ונגיש לכל דורש
ומציע מגוון אפשרויות לקהל הגולשים.
פרסום דרושים מומלץ בעיקר בלוחות המוכרים בשוק, ביניהם פורטל דרושים, ג'ובנט, יד2, אולגובס ועוד. פרסום דרושים בחינם בלוחות לא מוכרים מציע לגולשיו פרסום מודעות כאוות נפשו, כך שבו ברגע, נראה שהנגישות נוחה וזולה אך אין ספק כי בפועל תוצאות המשובים אינם מזהירות.
מדובר בקהל גולשים קטן שמגיע במקרה לאתר הלא מוכר. גם אז, במידה ונעשה חיפוש רחב במאה תוצאות הראשונות בגוגל.
כיום, כל מעסיק שמכבד עצמו, יודע כי לוח דרושים אשר מדורג גבוה בתוצאות הראשונות בביטויים הרלוונטיים, ששמו הולך לפניו והוא מוכר באיכותו, מניב מאגר קורות חיים רחב ואיכותי מדי יום.
מדובר בתשלום חודשי למשרה רגילה / מועדפת, כאשר משרה מועדפת נצבעת בצבע זוהר ומוקפצת מעלה, כך שמקבלת עדיפות לעין הגולש, מחפש העבודה.
פרסום בחינם אינו משתלם כאשר חיפוש עבודה חשוב למעסיק אשר מעוניין בעובד חרוץ עם רזומה מפואר.
יתרון נוסף ברור אשר קיים בלוחות דרושים המוכרים, הוא מנוע חיפוש אשר מסנן את קטגוריית העבודה לפי מקצוע, אזור, היקף משרה, תאריך עדכון משרה ועוד. דבר אשר מאפשר למחפש העבודה חיפוש מהיר ואפקטיבי סביב מס' תחומים ושליחת קורות חיים מהירה אשר נשמרת בזיכרון המערכת במידה ובוצעה הרשמה.
כמו כן, ישנם לוחות אשר מאפשרים זיכרון חיפוש משרה באמצעות הגדרות מסוימות, הנשלחות למחפשים כאשר מעודכנות חדשות במאגר.
לסיכום, ניתן לפרסום מודעות דרושים בחינם, אך אין ספק שפרסום חכם יהיה דווקא פרסום דרושים
בזול מבין הלוחות המוכרים. כדאי תמיד לערוך בדק בית ולבצע סקר שוק, מי החברה המובילה,
מה מציעה ללקוחותיה ובחינה מדי חודש את כמות ואיכות קורות החיים שמתקבלים.
חיפוש עבודה מהווה מטרה לא קלה הן עבור מחפש העבודה והן עבור מפרסם מודעת הדרושים
במקרה זה, המעסיק. על לוחות הדרושים לסייע בתיווך בין הצדדים באופן הראוי ביותר בשקילת אינטרסים של שני צידי המתרס.
ניתן לקבל הצעות מחיר משתלמות לפירסום דרושים המוביל בארץ , פורטל דרושים, המופיע מעלה במאמר זה.